§ 1. Niniejszy regulamin ustala zasady udzielania odpłatnych świadczeń zdrowotnych przez Józefosław Medical Center Sp. z o.o. z siedzibą w Józefosławiu, ul. Geodetów 41 wpisaną do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą pod nr 000000278782, zwane dalej JMC, Numer KRS: 0001117362, NIP: 1231561153
§ 2. Zasady ogólne
- Usługi medyczne oraz inne usługi zdrowotne świadczone przez JMC obejmują wszelkie działania mające na celu ochronę zdrowia, diagnozowanie, leczenie i rehabilitację, promocję zdrowia, działania w celu profilaktyki i zapobieganiu chorób, edukacji w zakresie zdrowego stylu życia, utrzymania i poprawy kondycji fizycznej.
- Odpłatne usługi medyczne oraz zdrowotne udzielane są na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, na wniosek pacjenta lub za jego zgodą, po wcześniejszym zaakceptowaniu postanowień regulaminu, a także dopełnieniu wszelkich formalności związanych z wykonaniem usługi, zgodnie z zasadami określonymi w tym regulaminie.
§ 3. Obowiązki pacjenta
Pacjent decydujący się skorzystać ze świadczeń zdrowotnych za odpłatnością zobowiązany jest do następujących czynności:
- zarezerwować dane świadczenie – osobiście w rejestracji placówki właściwej dla jego realizacji lub za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej lub telefonicznie;
- opłacić należność za zarezerwowane świadczenie, na zasadach określonych w § 4; podać podczas rejestracji swoje dane osobowe oraz numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej;
- posiadać zlecenie na zabiegi medyczne wydane przez lekarza lub fizjoterapeutę lub skorzystać z wizyty kwalifikacyjnej w JMC, umożliwiającą personelowi medycznemu ocenę stanu zdrowia pacjenta i zlecenie właściwych zabiegów;
- w przypadku gdy pacjent nie uczęszczał do placówki JMC dłużej niż 6 miesięcy jest zobligowany do odbycia ponownej konsultacji fizjoterapeutycznej (w przypadku usług rehabilitacji).
§ 4. Opłaty
- Opłaty za usługi medyczne oraz zdrowotne, w tym: za pojedyncze zabiegi/konsultacje, cykle zabiegów lub pakiety rehabilitacyjne, oferowane przez JMC, Pacjent wnosi przed realizacją tego świadczenia, z zastrzeżeniem ust 2-3.
- Pacjent dokonujący rezerwacji poprzez system teleinformatyczny lub telefonicznie otrzymuje drogą elektroniczną na podany przez siebie adres email lub poprzez wiadomość SMS link do płatności. Od tego momentu pacjent zobowiązany jest w ciągu 24h dokonać płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty Pacjent otrzyma drogą elektroniczną lub przez SMS wiadomość dotyczącą potwierdzenia rezerwacji w systemie. Brak płatności w podanym terminie powoduje automatycznie anulowanie rezerwacji.
- Pacjent dokonujący rezerwacji w rejestracji jest zobowiązany wnieść opłatę za usługi medyczne oraz zdrowotne w momencie dokonywania rezerwacji lub w ciągu 24 godzin poprzez link do płatności opisany w ust 2.
- W szczególnych przypadkach rejestracja po konsultacji z koordynatorem/kierownikiem może zarezerwować usługę bez realizacji przez Pacjenta wymogu, o którym mowa w ust. 2.
- Wysokości opłat za usługi medyczne oraz zdrowotne realizowane w JMC, dostępne są na stronie www.jmcenter.pl
- Opłaty za usługi medyczne, w tym konsultacje oraz procedury diagnostyczne, wnoszone są zgodnie z postanowieniami punktów 1, 2 i 3 niniejszego regulaminu. W przypadku wykonania podczas konsultacji dodatkowych procedur diagnostycznych lub zabiegowych, pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za te świadczenia w rejestracji niezwłocznie po zakończeniu wizyty.
- W przypadku realizacji usług zdrowotnych w formie treningów/zajęć samodzielnych, pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć. Zakup pakietu obejmującego wyłącznie treningi/zajęcia samodzielne nie jest możliwy, z wyjątkiem sytuacji, gdy treningi/zajęcia te stanowią integralną część pakietu terapeutycznego zaleconego przez fizjoterapeutę lub lekarza i obejmującego również inne procedury rehabilitacyjne.
§ 5. Pakiety
Wykupiony przez pacjenta pakiet usług medycznych oraz zdrowotnych określony w cenniku jest ważny przez okres 3 (słownie: trzech) miesięcy od daty wniesienia opłaty za ten pakiet lub do określonej w trakcie rejestracji daty. Czas realizacji pakietów określony jest w cenniku dostępnym na stronie www.jmcenter.pl
§ 6. Organizacja usług
- Pacjent jest zobowiązany do stawienia się na umówione świadczenia z dokumentem tożsamości odpowiednio wcześniej, aby realizacja usług mogła rozpocząć się z określonym terminie.
- Usługi medyczne oraz zdrowotne są udzielane przez osoby wykonujące zawód medyczny bądź legitymujące się odpowiednimi uprawnieniami do świadczenia danych usług.
- Wejście do gabinetów zabiegowych i konsultacyjnych bez wyraźnego polecenia pracownika jest zakazane.
- W przypadku absencji wyznaczonej osoby do wykonania usługi, JMC zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innego specjalisty w danym terminie, co nie podlega procesowi żądania zwrotu poniesionych kosztów.
- Pacjent korzystający z usług w JMC zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad, przepisów i regulaminów obowiązujących w JMC.
- Pacjent wyraża zgodę na udostępnienie swojej dokumentacji medycznej trenerom JMC w celu świadczenia najwyższej jakości usług i dbaniu o jak największej bezpieczeństwo pacjenta w trakcie zajęć.
- W przypadku usług treningu samodzielnego (bez opieki fizjoterapeuty/trenera) przychodnia JMC nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia urazów, kontuzji czy pogorszenia stanu zdrowia w trakcie tych zajęć i po zajęciach.
§ 7. Zmiana terminów i zwroty
- Pacjentowi przysługuje prawo do zmiany terminu zaplanowanego świadczenia, pod warunkiem zgłoszenia takiej zmiany nie później niż na 48 godzin przed planowanym terminem realizacji usługi.
- Pacjent ma prawo do odwołania zaplanowanego świadczenia oraz uzyskania zwrotu wniesionej opłaty, pod warunkiem poinformowania o rezygnacji z usługi nie później niż na 48 godzin przed planowanym terminem jej realizacji, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3.
- Rozpoczęte i opłacone zajęcia w ramach pakietu nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji, gdy pacjent przedstawi zaświadczenie lekarskie potwierdzające występowanie trwałych przeciwwskazań do kontynuowania zaplanowanych zabiegów. W takim przypadku zwrot zostaje pomniejszony o wartość cennikową (tj. cenę spoza pakietu) świadczeń już zrealizowanych.
- W przypadku zapisania się na usługę na mniej niż 48 godzin przed planowanym terminem jej realizacji, pacjentowi nie przysługuje prawo do zwrotu wniesionej opłaty w przypadku rezygnacji z usługi.
- W przypadku niezrealizowania całości lub części zaplanowanego świadczenia z przyczyn leżących po stronie JMC, pacjent ma prawo do wyznaczenia nowego terminu realizacji usługi lub do uzyskania zwrotu 100% wniesionej opłaty, w wysokości odpowiadającej niezrealizowanej części świadczenia.
- Zwrot opłat, o których mowa w ust. 2, 3 i 5, dokonywany jest wyłącznie na podstawie pisemnego wniosku pacjenta. Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie płatności. Zwrot następuje wyłącznie w formie przelewu bankowego, na numer konta wskazany we wniosku, w terminie do 7 dni roboczych od daty jego złożenia.
§ 8.Reklamacje usług medycznych
- Pacjent ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej jakości świadczonych usług medycznych lub organizacji udzielanych świadczeń.
- Reklamację można złożyć w jednej z następujących form:
- pisemnie – bezpośrednio w rejestracji przychodni,
- listownie – na adres: JMC Józefosław, ul. Geodetów 41, 05-509 Józefosław,
- drogą elektroniczną – na adres e-mail: kontakt@jmcenter.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko pacjenta,
- datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
- opis sytuacji będącej przedmiotem reklamacji,
- dane kontaktowe umożliwiające udzielenie odpowiedzi (adres e-mail lub numer telefonu).
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
§ 9. Zasady korzystania z promocji oraz rabatów
- Informacje o aktualnych promocjach i rabatach dostępne są w rejestracji przychodni JMC, stronie www.jmcenter.pl lub na social mediach.
- Zastrzegamy sobie prawo do nieinformowania o wszystkich promocjach i rabatach przez kanały teleinformatyczne (www, social media i inne).
- Wszystkie zniżki oraz rabaty przysługują tylko i wyłącznie po podpisaniu przez pacjenta zgody marketingowej.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Zarząd Spółki ma prawo do ustalenia odmiennych zasad realizacji usług lub pakietów zabiegów poprzez ich określenie w odrębnych regulaminach lub w decyzjach indywidualnych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2025 r.
Józefosław, data i podpis pacjenta ………………………………………………………………………………………………………………