Regulamin usług odpłatnych   - JMC Józefosław Medical Center

Józefosław Medical Center
ul. Geodetów 41, 05-509 Józefosław

Umów wizytę
+48 662 427 111
+48 22 118 32 86

Godziny otwarcia
Pon-czw: 7:00-21:00
Piątek: 7:00-18:00
Sobota: 9:00-14:00

Regulamin usług odpłatnych  

§ 1. Niniejszy regulamin ustala zasady udzielania odpłatnych świadczeń zdrowotnych przez Józefosław Medical Center Sp. z o.o. z siedzibą w Józefosławiu, ul. Geodetów 41 wpisaną do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą pod nr  000000278782, zwane dalej JMC, Numer KRS: 0001117362, NIP: 1231561153

§ 2. Zasady ogólne                                                                                                                                                                                                                                     

  1. Usługi medyczne oraz inne usługi zdrowotne świadczone przez JMC obejmują wszelkie działania mające na celu ochronę zdrowia, diagnozowanie, leczenie i rehabilitację, promocję zdrowia, działania w celu profilaktyki i zapobieganiu chorób, edukacji w zakresie zdrowego stylu życia, utrzymania i poprawy kondycji fizycznej. 
  2. Odpłatne usługi medyczne oraz zdrowotne udzielane są na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, na wniosek pacjenta lub za jego zgodą, po wcześniejszym zaakceptowaniu postanowień regulaminu, a także dopełnieniu wszelkich formalności związanych z wykonaniem usługi, zgodnie z zasadami określonymi w tym regulaminie.                                                                                                                                                                                                                                          

§ 3. Obowiązki pacjenta                                                                                                                                                                                                           

Pacjent decydujący się skorzystać ze świadczeń zdrowotnych za odpłatnością zobowiązany jest do następujących czynności:                                                                                                                                                                                                                                                         

  1. zarezerwować dane świadczenie – osobiście w rejestracji placówki właściwej dla jego realizacji lub za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej lub telefonicznie;    
  2. opłacić należność za zarezerwowane świadczenie, na zasadach określonych w § 4; podać podczas rejestracji swoje dane osobowe oraz numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej;
  3. posiadać zlecenie na zabiegi medyczne wydane przez lekarza lub fizjoterapeutę lub skorzystać z wizyty kwalifikacyjnej w JMC, umożliwiającą personelowi medycznemu ocenę stanu zdrowia pacjenta i zlecenie właściwych zabiegów;  
  4. w przypadku gdy pacjent nie uczęszczał do placówki JMC dłużej niż 6 miesięcy jest zobligowany do odbycia ponownej konsultacji fizjoterapeutycznej (w przypadku usług rehabilitacji).                                                                                                                                                                                                                                       

§ 4. Opłaty

  1. Opłaty za usługi medyczne oraz zdrowotne, w tym: za pojedyncze zabiegi/konsultacje, cykle zabiegów lub pakiety rehabilitacyjne, oferowane przez JMC, Pacjent wnosi przed realizacją tego świadczenia, z zastrzeżeniem ust 2-3.
  2. Pacjent dokonujący rezerwacji poprzez system teleinformatyczny lub telefonicznie otrzymuje drogą elektroniczną na podany przez siebie adres email lub poprzez wiadomość SMS link do płatności. Od tego momentu pacjent zobowiązany jest w ciągu 24h dokonać płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty Pacjent otrzyma drogą elektroniczną lub przez SMS wiadomość dotyczącą potwierdzenia rezerwacji w systemie. Brak płatności w podanym terminie powoduje automatycznie anulowanie rezerwacji.
  3. Pacjent dokonujący rezerwacji w rejestracji jest zobowiązany wnieść opłatę za usługi medyczne oraz zdrowotne w momencie dokonywania rezerwacji lub w ciągu 24 godzin poprzez link do płatności opisany w ust 2.
  4. W szczególnych przypadkach rejestracja po konsultacji z koordynatorem/kierownikiem może zarezerwować usługę bez realizacji przez Pacjenta wymogu, o którym mowa w ust. 2.
  5. Wysokości opłat za usługi medyczne oraz zdrowotne realizowane w JMC, dostępne są na stronie www.jmcenter.pl
  6. Opłaty za usługi medyczne, w tym konsultacje oraz procedury diagnostyczne, wnoszone są zgodnie z postanowieniami punktów 1, 2 i 3 niniejszego regulaminu. W przypadku wykonania podczas konsultacji dodatkowych procedur diagnostycznych lub zabiegowych, pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za te świadczenia w rejestracji niezwłocznie po zakończeniu wizyty.
  7. W przypadku realizacji usług zdrowotnych w formie treningów/zajęć samodzielnych, pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć. Zakup pakietu obejmującego wyłącznie treningi/zajęcia samodzielne nie jest możliwy, z wyjątkiem sytuacji, gdy treningi/zajęcia te stanowią integralną część pakietu terapeutycznego zaleconego przez fizjoterapeutę lub lekarza i obejmującego również inne procedury rehabilitacyjne.

§ 5. Pakiety                                                                                                                                                                                                                                      

Wykupiony przez pacjenta pakiet usług medycznych oraz zdrowotnych określony w cenniku jest ważny przez okres 3 (słownie: trzech) miesięcy od daty wniesienia opłaty za ten pakiet lub do określonej w trakcie rejestracji daty. Czas realizacji pakietów określony jest w cenniku dostępnym na stronie www.jmcenter.pl

§ 6. Organizacja usług

  1. Pacjent jest zobowiązany do stawienia się na umówione świadczenia z dokumentem tożsamości odpowiednio wcześniej, aby realizacja usług mogła rozpocząć się z określonym terminie.
  2. Usługi medyczne oraz zdrowotne są udzielane przez osoby wykonujące zawód medyczny bądź legitymujące się odpowiednimi uprawnieniami do świadczenia danych usług.
  3. Wejście do gabinetów zabiegowych i konsultacyjnych bez wyraźnego polecenia pracownika jest zakazane.
  4. W przypadku absencji wyznaczonej osoby do wykonania usługi, JMC zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innego specjalisty w danym terminie, co nie podlega procesowi żądania zwrotu poniesionych kosztów.
  5. Pacjent korzystający z usług w JMC zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad, przepisów i regulaminów obowiązujących w JMC.
  6. Pacjent wyraża zgodę na udostępnienie swojej dokumentacji medycznej trenerom JMC w celu świadczenia najwyższej jakości usług i dbaniu o jak największej bezpieczeństwo pacjenta w trakcie zajęć.
  7. W przypadku usług treningu samodzielnego (bez opieki fizjoterapeuty/trenera) przychodnia JMC nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia urazów, kontuzji czy pogorszenia stanu zdrowia w trakcie tych zajęć i po zajęciach.

 § 7. Zmiana terminów i zwroty

  1. Pacjentowi przysługuje prawo do zmiany terminu zaplanowanego świadczenia, pod warunkiem zgłoszenia takiej zmiany nie później niż na 48 godzin przed planowanym terminem realizacji usługi.
  2. Pacjent ma prawo do odwołania zaplanowanego świadczenia oraz uzyskania zwrotu wniesionej opłaty, pod warunkiem poinformowania o rezygnacji z usługi nie później niż na 48 godzin przed planowanym terminem jej realizacji, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3.
  3. Rozpoczęte i opłacone zajęcia w ramach pakietu nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji, gdy pacjent przedstawi zaświadczenie lekarskie potwierdzające występowanie trwałych przeciwwskazań do kontynuowania zaplanowanych zabiegów. W takim przypadku zwrot zostaje pomniejszony o wartość cennikową (tj. cenę spoza pakietu) świadczeń już zrealizowanych.
  4. W przypadku zapisania się na usługę na mniej niż 48 godzin przed planowanym terminem jej realizacji, pacjentowi nie przysługuje prawo do zwrotu wniesionej opłaty w przypadku rezygnacji z usługi.
  5. W przypadku niezrealizowania całości lub części zaplanowanego świadczenia z przyczyn leżących po stronie JMC, pacjent ma prawo do wyznaczenia nowego terminu realizacji usługi lub do uzyskania zwrotu 100% wniesionej opłaty, w wysokości odpowiadającej niezrealizowanej części świadczenia.
  6. Zwrot opłat, o których mowa w ust. 2, 3 i 5, dokonywany jest wyłącznie na podstawie pisemnego wniosku pacjenta. Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie płatności. Zwrot następuje wyłącznie w formie przelewu bankowego, na numer konta wskazany we wniosku, w terminie do 7 dni roboczych od daty jego złożenia.

§ 8.Reklamacje usług medycznych

  1. Pacjent ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej jakości świadczonych usług medycznych lub organizacji udzielanych świadczeń.
  2. Reklamację można złożyć w jednej z następujących form:
    • pisemnie – bezpośrednio w rejestracji przychodni,
    • listownie – na adres: JMC Józefosław, ul. Geodetów 41, 05-509 Józefosław,
    • drogą elektroniczną – na adres e-mail: kontakt@jmcenter.pl
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • imię i nazwisko pacjenta,
    • datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy reklamacja,
    • opis sytuacji będącej przedmiotem reklamacji,
    • dane kontaktowe umożliwiające udzielenie odpowiedzi (adres e-mail lub numer telefonu).
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.

§ 9. Zasady korzystania z promocji oraz rabatów

  1. Informacje o aktualnych promocjach i rabatach dostępne są w rejestracji przychodni JMC, stronie www.jmcenter.pl lub na social mediach.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do nieinformowania o wszystkich promocjach i rabatach przez kanały teleinformatyczne (www, social media i inne).
  3. Wszystkie zniżki oraz rabaty przysługują tylko i wyłącznie po podpisaniu przez pacjenta zgody marketingowej.

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Zarząd Spółki ma prawo do ustalenia odmiennych zasad realizacji usług lub pakietów zabiegów poprzez ich określenie w odrębnych regulaminach lub w decyzjach indywidualnych.
  2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2025 r.

Józefosław, data i podpis pacjenta   ………………………………………………………………………………………………………………